2009. február 27., péntek

Játék, védőnő egyebek


Azthiszem újra kinőtt a köldökzsinór... néhány napja maximum másfél méter a távolság, ami Zolikámmal köztünk lehet. Olyan semmi nem jó, semmi nem tetszik, nem akarok aludni, nem akarok enni, nem akarok játszani hangulatban van...  Az időjárásra fogom. Sötét van, felhős az ég, hol az eső esik, hol a hó :(  Nem süt a nap, ezért nekem sincs túl jó kedvem... :( 
Tegnap meglátogatott a védőnénink...(ééééreztem én, hogy hamarabb kellett volna sétálni menni!!!!!!!)   Hát mit mondjak, nem dobott rajtam hangulatilag ő sem...
 Kérdései: -Hozzátáplálok már? -Nem, mert mostanában nem fogad Zolika el semmit kanálból, erőltetni pedig nem fogom. Amit megkóstol azt jóízűen megeszi, de csak 1-2 kanál a maximum amit elfogyaszt, ez pedig nem hozzátáplálás... Nem akarom leszoktatni a szopiról, mert a világ legjobb dolga összebújni a kisbabámmal.
-Még mindig csak szoptatok?? Igen. Szerencsére van elegendő tejcsi.(az előző látogatásnál az volt a baj, hogy meglátta az ajándékba kapott bébiitalt pedig fel sem lett bontva) Itt ismét oda lyukadtunk ki, hogy valami mást is ennie kellene, mert már nem elég tápláló a tej ilyenkor, meg nem tartalmaz elég vitamint blablabla. (Megjegyzem, Zolika most 9 kg felett van valamivel.)
-Jól lát, hall? Tuti igen, mert ha épp a szobájában játszik rálátok a konyhából és onnan is szoktunk kukuccsolni.
-Szoktunk neki énekelni, mondókázni? Szinte az egész délután ezzel telik. (szegény gyerek nem tiltakozik ha énekelni kezdek) Velem "énekel", beszélgetünk.
-Miket csinál? Forog, ha van kedve. (Éppen nem volt... ) Biztosan ül, de még magától nem ül fel. Nem mászik még. Kúszik, de csak hátrafelé, négykézláb áll és "hintázik" , ha fogom a kezét kirúgja magát állásba és rugózik. Szerinte kicsit lusta, ez pedig a nagy súlya miatt van. Lehet, hogy lusta, de majd rájön a mozgás örömére. Ha van kedve így is hihetetlen távolságokat képes megtenni a maga módján...
Szóval nagyon örültem amikor becsuktam az ajtót mögötte. Tudtam én, hogy problémás anyuka leszek. mert nem szeretem betartani a tankönyvben leírtakat. De hiszem, hogy ha az ösztöneimre hallgatok akkor nem teszek rosszat a gyerekemnek.
Na és végül:
Köszönet Csillagbaba a játékra invitálásért :)

-Várandóság: föld felett lebegő állapot, életem legszebb időszaka

-Újszülött: maga csoda. Hihetetlen érzés volt amikor először magamhoz ölelhettem újszülött kisfiamat.

-Virág: szeretem a virágokat. Elvarázsol például egy napraforgó mező. Imádom

-Ajándék: minden ajándéknak örülök, ha szívből kapom.

-Hűség: Nagyon fontos számomra, hű vagyok és ezt el is várom cserébe.

-Boldogság: Sok idő után megtaláltam... megtalált :)

-Család: Jóóó nagy családom van. Néha az agyamra mennek és az agyukra megyek, de addig jó amíg vannak!!

-Szülők: Nagyon picike koromtól nem élnek együtt, de mindketten megtalálták a párjukat. Innen van a nagy család :)

-Barátnők: Számszerint igazi: 2.  Sajnos, amikor 2 éve ideköltöztünk C-ről az egyiket "elhagytam" de igyekszünk gyakran beszélni telefonon. A másik, az egyik munkatársam is egyben. De általában mindenkivel megtalálom a közös hangot.

-Háztartás: Nem vagyok rendmániás, de k(á)osz nincs. Bárki bejöhet... ;)
  

Nem írnék új szavakat. Még az előzőek is ott vannak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése