2009. február 20., péntek

Prológus


Forrás: Kapaszkodj miniManó!! | 2007 december 30.


Jól vissza kell mennem az időben, mert talán csak így lesz érthető az egész. Meg különben is „már” 10 hetes az apróság.



Nem vagyunk már gyerekek. Mindketten túl félresikerült kapcsolatokon, szerelmeken és csalódásokon. Mi a munkánk által találkoztunk és ismertük meg egymást. Az, hogy pontosan mikor és pláne hogy találtunk a magánéletben is egymásra, a mai napig talány.

Már több éve elváltam. Van két lányom 17 és 8 évesek. Sajnos egyiket sem én szültem, mert nem lehetett közös gyerekünk. Úgy szoktam mondani, ajándékba kaptam őket.

Kedvesem házasságban élt. Egy ideig tiltakoztam ugyan és próbáltam hárítani, de Ő annyira finoman, apró lépésekkel közeledett, hogy mire észbe kaptam rettentően hiányzott. Szeptemberben költözött hozzánk, addigra a lányok is megismerték, megszerették. Nekik sem volt közös gyermekük. Én sem vagyok már fiatal, így aztán nem sokat gondolkodtunk azon, hogy mikor szeretnénk babát.



Azonnal.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése