2009. február 23., hétfő

Itt vagyunk


Megérkeztem.
Megérett már a helyzet, hogy átköltöztessem a naplónkat. Bár nem túl fantáziadúsan néz ki még egyenlőre a blog, de igyekszem kicsit otthonosabbá tenni minél hamarabb. Teljesen analfabéta vagyok mindenféle szerkesztgetésben (de tényleg szó szerint) ezért bármilyen segítséget megköszönök… J   

Blanka Anyuja-Timi invitált a következő játékra 10 szó: 
-hivatás: szeretem, néha hiányoznak az emberek de babázni sokkal jobb J

-gyerek: a legnagyobb ajándék

-házasság: nekem nem jött be, a „nemházasságban” sokkal boldogabb vagyok

-otthon: a célom, hogy a nyugalom szigete legyen… J

-hobbi: net

-TV: van

-utazás: de jó is lenne néha világgá menni csak úgy cél nélkül…

-pénz: … sokkal több kellene…

-halál: erre nem akarok írni semmit…

-hagyomány: fontosak, de újakat is teremtünk

Az én szavaim:
  
-pillangó

-család

-mosoly

-napsütés

-könyv

-magány

-barát

-sírás

-pihenés

-film
  
-aztamindenitmajdnemnehezebbvoltújszavakatkitalálni-  Személy szerint nem írom kitől várok válaszokat, -néhány embert kivéve- fogalmam sincs ki olvas és blogol is egyszerre. Tehát aki szeretne válaszoljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése