2012. szeptember 4., kedd

Egerszalóki szökésünk kettesben :)


... háát unatkozni nem volt időnk... volt aztán minden...

Ugyebár volt az a szép naagy csőtörés, beázás. Szerencsére a biztosító kárszakértője gyorsan jött, így hamar sikerült nekilátni a nyomok eltüntetéséhez.

De ezek előtt várt ránk egy kettesben eltöltött hétvége Apácskával :) Egerszalókot vettük célba. Már nagyon régi vágyam volt, hallottam, -láttam képeket- a sódombjáról (ami nem is sóból hanem mészkőből van) Egy nagyon picit hasonlít a Törökországi Pamukkale mészkőmedencéire. Ez utóbbi meglátogatása szintén nagy vágyam, mondhatnám úgy is, hogy addig nem akarok meghalni amíg ezt nem látom... :)  Szóval találtunk egy nagyon helyes ici-pici panziót, kettőnknek szuper kis hely volt, de családdal sajnos nem férnénk el... Félpanziós volt az ellátás, szuper reggelivel, na minden volt, nem tudtam volna olyat mondani ami hiányzott az asztalról. Választhattunk, hogy a másik étkezés ebéd, vagy vacsora legyen. Mi az utóbbit választottuk, de így is 3 fogás volt mindkét este. Ráadásul nagyon jól is főztek :) ...és ami nagyon meglepő volt, roppant kedvező volt az ár is. Bármikor szívesen visszamennék ide.

Már az érkezés délutánján meglátogattuk a termálfürdőt. Na hát valami fantasztikus :) Sok-medence, piciknek, nagyoknak mindenféle élmény-izébizék. A víz is nagyon jó, nem is volt túl zsúfolt. Az ára viszont nagyon borsos. Zárás előtt van egy kedvezményes 2 órás jegy, mi olyankor mentünk. Így is mindent kipróbáltunk és nekünk elég volt. Mindent kipróbáltunk, még csúszdáztam is :D  Van ám róla videó is, de azt nem mutatom meg :D Ahogy nézegettem a képeket akkor jutott az eszembe, hogy számomra az egyik legnagyobb élmény a fürdőben a sodrófolyosó volt :)  Na ott tudtam a legjobban úszni :D

Másnap Szalajka-völgyet vettük célba. Még Zozi totyogós volt amikor utoljára voltunk. Most, hogy csak kettesben mentünk így megmásztuk a hegyet is... vagyis megnéztük az ősember barlangját... Meg is állapítottam, hogy hőőős vagyok :D Ugyanis az én Drágám kitalálta rögtön a felvezető út elején, hogy vágjunk le 1-2 kanyart és másszunk fel ezen a kis enyhe emelkedőn... na az csak úgy nézett ki, hogy enyhe :) az, hogy levegőt alig kaptam az egy dolog, de mire felértünk a barlanghoz addigra már úgy fújtattam, mint egy gőzmozdony... hiába no... kevés mozgás... alföld+lakótelep... Na de sikeresen megmásztuk, és vissza egészen a parkolóig sétáltunk. Persze nem hagytuk ki a pisztráng evést sem... még mindig fantasztikusan finomra sütik :) Délután pedig ismét a fürdő volt az úti cél. Sokat emlegettük a gyerekeket, hiányoztak is nagyon, de bevallom nagyon jó volt ismét ez a gyerekmentes hétvége.

A vasárnapi hazatérés után, nagyon gyors kipakolás-mosás-bepakolás következett, mert reggel indultunk Sopronba.  Sőt, hogy még fokozzam is, a konyhát-fürdőt-előszobát totál ki kellett üríteni, mert kedden jöttek a festők szétverni a lakást... (legalább az elején nem voltunk itthon...)

képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése