2012. szeptember 11., kedd

Nózi...

Szegény-szegény Marcifiú... állandóan piszkálom megint... és nem szereti...

Miután hozom-viszem magammal az oviba így természetesen mindent végigtapogat, mindent megvizsgál.  Ismét ismerkedik a többi gyerek bacijaival... Gondolom ennek a következménye, hogy szombat éjjel szinte 0 perc alatt benáthásodott. Este még úgy fektettem le, hogy semmi baja nem volt, de kb egy óra múlva hallottam, hogy bedugult az orrocskája. Azóta is szortyog, vagy nem kap levegőt. Így aztán csodafegyverek előkapva, ismét haragban van a porszívóval... orrsprével... Ennek megfelelően aludni sem tud, csak forgolódik egész éjjel és olyan hangokat ad ki hogy félelmetes hallgatni is. Néha igazi DarthVaderes néha meg Thomas gőzmozdonyos... Nem nagyon akarja bevenni a vitaminokat sem most, bár mást sem akar nagyon enni... de kitartó vagyok sikerül legalább néhány kedvencével evésre csábítani :)  Remélem gyorsan túl lesz rajta és nem fertőzi végig az egész családot...

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást neketek is! Mi már majdnem 100%-ak vagyunk. Bár ki tudja meddig:)
    Mikor lesz tali????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Okt 6-án ha minden igaz mi pesten vagyunk ;) Ha a többieknek jó akkor én benne lennék :)

      Törlés
  2. Én Hohes C-t szoktam itatni, az is teli van vitaminnal. Remélem már jobban van Marci manó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Márti! Adnám én is a Hohes C-t, de valószínűleg jön a hátsó őrlője is, kicsit megy a hasa... így nem akarom még jobban meghajtani. Így most c-vitamint kap rágótablettában, BabyLuuf balzsammal kenegetem a mellkasát és probiotikumot adok neki. Lassacskán de javul kicsit...

      Törlés