2012. szeptember 21., péntek

A következő napon...

A következő napon... ez Zozi szavajárása mostanában. Jelentése: majd, ezután, máskor...  Nagy előszeretettel alkalmazza amikor valami rossz fát tesz a tűzre: -Anya ezt felejtsd el, a következő napon majd nem csinálom...
Először vicces volt, de most már szinte minden napra akad valami "majd a következő napon"... 
Tegnap este aztán már nagyon dühös lettem, amikor a többedik kb 15. kérésre sem kezdett neki a vetkőzésnek... amikor rászóltam, akkor is jött a "következő napon majd szót fogadok, bocsánat anya" . Na ekkor lettem igazán pipa... és annyit mondtam, hogy akkor majd a következő napon -amikor szót fogad- lesz rá csak idő hogy esti mesét mondjak... megilletődött rendesen... Persze fürdés közben békét kötöttünk, megbeszéltük és ott is voltam mellette elalváskor ugyanúgy, mint máskor :) 

4 megjegyzés:

  1. :))) Nálunk: "de anyuci, még ezt is meg kell csinálni meg még azt is, és akkor majd utána, jóóóóóóóó?"

    VálaszTörlés
  2. Meg a "mindjárt", meg "ezt még megnézem és utána". Olivér meg egyszerűen félredumál, "anya, beütöttem a lábam, ha meggyógyul segítek pakolni"........

    VálaszTörlés