2012. szeptember 26., szerda

10 napos fotós kihívás...1 nap.

...Amikor először megláttam, akkor is tetszett már. De nem akartam... ááá, ez a manók blogja, mit keresek én itt... Aztán egyre több helyen láttam és tessék... csakazértis :D  Nem ígérem, hogy aztán most minden nap teljesítem a feladatot, de előbb utóbb majdcsak a végére érek :)
Tehát:

1. Nap - Faceboook profilképed
2. Nap - Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad
3. Nap - Egy kép valakiről, akit szeretsz
4. Nap - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
5. Nap -Egy kép, ami boldoggá tesz
6 . Nap-Egy gyerekkori fotó rólad
7 . Nap-Egy képen, ami vicces fejet vágsz
8. Nap -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
9. Nap - Egy nyaralós képed
10. nap -Egy mai kép rólad



A facebook-on nincs fenn profilképem, mert igazából csak nagyon ritkán használom. Amit hoztam az az iwiw-en van (bár azt sem gyakran látogatom) Már -ha jól számolom- 5 éves a felvétel és tudom időszerű lenne lecserélni, de szeretem :) Aránylag vállalható kép :) Nagyon nehezen vagyok fotózható.
...és akkor a története: A háttér ellenére nem voltam sohasem Görögországban... Balatonfüreden készült :) brutális meleg volt és a nap kegyetlenül a szemembe sütött.
Akkor még egyedül voltam ezen a nyaraláson (Almádiban a céges üdülőben), bár már sejthető volt hogy nem sokáig leszek pár nélkül :) 




5 megjegyzés:

  1. Jaj, de nagyon örülök, hogy játszol !:)

    VálaszTörlés
  2. Feladom... annyira meg akarlak keresni facen, de nem talállak. Pedig szeretnék valami fontosat...
    Nem vagyok elég ügyes.
    Még a játékból adódó segítség sem juttatott megoldáshoz.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! Jól nézzétek meg mert ez a legjobb :D

    VálaszTörlés