2012. szeptember 4., kedd

Sopron...

Szóval Sopron...

Hááát enyhén szólva melléfogás volt a dolog... Nagyon sajnálom, mert iszonyú messze van, nagyon nagy reményekkel indultunk útnak, és nem éreztük jól magunkat egy cseppet sem...

A szállást az Erzsébet-program nagycsaládos nyaralás címen pályáztuk és nyertük. (befizetett x összeghez kaptunk második x-nyit) 5 napot töltöttünk ott, de szívem szerint már a második nap estéjén hazajöttem volna...
Egy régi villában volt a szállás, egy hatalmas szoba+fürdő. Nagyon negatívnak éreztem, hogy cseppet sem volt gyerekbarát a dolog... (pedig hát igazából pont nekik szólt volna az egész) Nem volt pl lehetőség még mosogatásra, ételmelegítésre sem... Marci tápszeréhez a vizet a biztonsági őr melegítette mikroban, mert mi nem mehettünk le a konyhára...  Az ellátás csupán reggelit tartalmazott, de ott a svédasztalos reggeli kimerült kétféle felvágottban (amiből az egyik romlott volt) vajban, lekvárban és valami piros és sárga színű szörpszerű dologban... Az elmúlt években megfordultunk néhány apartmanban, de ekkorát még nem csalódtam... Nem is a terülj-terülj asztalkám hiányzott (persze nem jött volna rosszul), hanem a lehetőség az étkezésre. Ugyanis nem volt még a közelben sem legalább egy étterem ami megfizethető. Így egy pékségben vettünk ilyen-olyan dolgokat és azt ettük.

Voltunk a Fertő tónál fürödni is. Új strand, még szinte semmi sincs. Sajnos a partja eszméletlenül kavicsos, így csak cipőben érdemes megközelíteni. Zoli úszott egyet, nagyon iszaposnak találta így én nem is próbálkoztam... Viszont gyönyörű kavicsokat hoztunk haza :)
Hajókáztunk is, ami nagyon remek volt. Most Marci is jobban szerette, mint a balatoni hajót. Nézegette a sirályokat, integetett minden vitorlásnak, aki elhaladt mellettünk.

Két nap látogattunk el a szomszédokhoz, az egyik nap igazából bevásárló túra volt. A másik pedig olyan kirándulós, autózós. Körbejártuk a Fertő tavat szinte teljesen. Ettünk fagyit, ittunk kávét egy kikötőben :) Múlattuk az időt.
Aztán volt még egy csalódós nap, amikor ki szerettük volna próbálni a város egyik strandját. Nagyon jókat lehetett olvasni róla. Már akkor gyanúsnak kellett volna lennie, amikor odaértünk és senki nem állt a parkolóban, de gondoltuk korán van... Kifizettük a belépők árát, és ledöbbenve vettük tudomásul, hogy az élményfürdő nem működik (elmúlt aug. 20), az uszoda részt épp felújítják, csupán 2, KETTŐ medencében van víz, egy úszó- és egy gyerekmedencében. Ez pont elég is lett volna, ha nem jéghideggel töltötték volna fel... Így felöltöztünk és eljöttünk... Dühített, hogy a pénztáros nem adott ezekről felvilágosítást... Sajnálom az árát nagyon...
Viszont nagy megkönnyebbüléssel vettük tudomásul, hogy másnap péntek és haza lehet jönni...

A hazaút cseppet hosszúra sikeredett, mert két autópályán is hosszú dugóba kerültünk, az M1-en egy baleset miatt, az M5 pedig le van zárva valami javítás volt... Szerencsére a gyerekek aludtak jó sokat útközben így egészen jól viselték, pedig az autó hőmérője 40 fokot mutatott... 6 órát utaztunk hazafele...

Hát nem mondom, hogy jó volt hazajönni a szétvert lakásba... Sehol nem volt helyünk, semmit nem találtunk, kipakolni nem igazán lehetett, így még egy hétig a bőröndökből öltöztünk...

Na de talán véget ér ez a rémálom is, a lakás nagy része készen van már. Bár brutálisan sokba került, mert olyan hibákat is rejtett a tapéta a falon, amit nem láthattunk előre. ...és az sem volt tervben, hogy a wc mögötti területet gyakorlatilag újjá kellett építeni... DE 1-2 nap és készen lesz minden. Nagyjából már rend is van. ... éés hurrá-hurrá van már net is :D