2014. augusztus 15., péntek

Mammamia...

Egyszerüen imádom :-)
Gyengéd emlékeim füződnek hozzá. (Amikor Zozival ki voltam írva, aznap láttuk moziban)
Amikor meghallottam, hogy a Szegedi Szabadtéri Színpadon játszani fogják abban a pillanatban mondtam Apácskának, hogy én semmi mást csakis csakis ezt kérem a szülinapomra.
Kívánságom teljesült. Két jegyet sikerült szereznie tegnapra.
Két hónapja vártam ezt a napot. ...mégis mikor ha nem most egész nap zuhogott az eső. Egész nap az időképet lestem hogy talán ott nem esik...
Nem tántorított el az sem, hogy a szabadságomról visszarendeltek... és dolgozni kell ma...
Nekiindultunk pedig nálunk akkor szakadt a legjobban... Útközben? Háááttt halálfélelmem nem volt de csak kevés választott el tőle amikor az autópályán egyszerre!!! villámlott körülöttünk és úgy dörgött, mintha épp a vihar gyomrában lennénk...
Odaértünk szerencsésen Apácska ügyesen vezetett :-) borus volt az ég, de jó volt az idő egészen addig amíg vacsoráztunk... aztán esett az eső hol kicsit jobban, hol elállt de csak annyi időre amíg letörölgették a nézőtér székeit és víztelenítették a színpadot... aztán újult erővel kezdte újra...
Kb fél óránként mondták be mennyit csúszik az előadás. (Eredetileg 9-kor kezdődött volna)  végúl 3/4 11-kor felengedtek a nézőtérre. Kb 20 perc mehetett le az előadásból amikor szünetet rendeltek el mert annyira ömlött az eső... na mi itt adtuk fel... hazajöttünk (ma hallottam, hogy még kétszer kínlódtak 10-20perceket és lefújták a mérkőzést az időjárás nyert)
Fogjuk fel kalandként :-) amit láttunk az nagyon szuper volt.
Cseppet sem bántam meg még így sem hogy elmentünk.

2 megjegyzés:

  1. Ilyenkor nincs esőnap? Egyébként nekem is nagy kedvencem a film :)

    VálaszTörlés
  2. Amennyiben lemegy az első felvonás (végül addig elhúzták csak mi már nem láttuk) akkor az előadás eljátszottnak tekintendő... Ráadásul Szeged tőlünk is még majd 100 km-revan.

    VálaszTörlés