2014. augusztus 30., szombat

6 éves oltás... HELP...

Csütörtökön kapta meg Zozi a 6 éves oltást, mert hiánycikk volt az oltóanyag. Volt egy eredendő rossz érzésem az egész iránt...
Zozit kicsi korától "kiütötték" az oltások... nagyon magas láz követte és fájdalom. Sajnos most sincs ez másképp. Azonnal borogatást kapott a vállára, Nurofent láz ellen, mégis nagyon csúnya a karja. Forró, vörös és nagyon dagadt... Meddig normális ez??

Valaki tudna segíteni a borogatáson kívül mit tehetnék még???

Íme képek de még ez sem adja vissza teljesen a csúnyaságát...
Ja és ma az ügyeleten úgy 2 lépésnyiről ránézve annyi volt a megjegyzés, hogy borogassuk tovább. Holnap van gyerekorvos menjünk ha nem javul... :-(

4 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom... De nekem most az villant be, hogy lehet Zozi amúgy is erős (aligg szokott beteg lenni és gyorsan átvészeli, meg említetted a megérzéseit) Szóval lehet, hogy különösen erős immunrendszere van, amire szerintem rá tett az anyatej is :) 12 éves korban kaptunk egy oltást, ami ha bepirosodott akkor nem kellett újra kapni. Vagyis akkor számított védettnek a szervezet. Szóval lehet Zozi ezek nélkül is erős lenne, mint ahogy a képen is mutatja ;) És így védekezik ellenük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam valami hasonlóra én is.
      Közben vasárnap mégis megmutattam az ügyeletes doktornéninek (egy tündér volt).
      Aluminium az oltás vivőanyaga és valószínűleg erre Zozi érzékenyebben reagált. Már sokkal szebb, nem olyan forró, kissé még dagadt de látványosan jobb.

      Törlés
  2. Ne haragudj, de a blogom közelébe sem dugtam az orrom pár napja...örülök neki viszont, hogy segített az ügyeletes doktor néni.

    VálaszTörlés