2011. szeptember 15., csütörtök

Mai gyors


...helyzetjelentés...
Tegnap előtt meglátogattuk a dokibácsit, mert Marcinak a "náthájával" nem igen tudtam már mit kezdeni, plussz felvilágosítottak az oviban, hogy Zozinak igazolást kell vinni... Tehát mindkét manót megvizsgálta, megállapította, hogy neki semmi teendője nincs, Zozi már tök egészséges, mehet oviba. Marcinál pedig folytassam amit elkezdtem, (Cebion cseppek, Panadol szirup, Baby luuf balzsam, Sterimar és Nasivin orrspré, orrszívó...) szóval ő nem lát, nem hall semmit amire agresszívebb gyógyszert kellene adni. Talán-talán elmondhatom -és remélem nem kiabálom el- egy hangya-bokányit jobban van...
Zozi ma reggel ment újra oviba, nagyon várta már. Szokásos rituáléval indultunk, hóna alatt a kedvenc könyve, pólóján egy csepp anya-parfüm, beígért tejszelet amikor megyek érte. Sokkal rosszabbra számítottam a jó néhány kihagyott nap után, de mosolyogva ment be a csoportba. Még váltottunk néhány szót az óvónénivel, már csukta volna az ajtót, hogy -Szia anya... Na ezt is megértük :D kitaszigál a gyerekem, hogy menjek már...
Marci viszont megint nagyon kereste itthon Zozit, csak mászkált ide-oda nyűglődve. Szegénykém nagyon nehezen kap levegőt, de majdcsak jobb lesz már. Ráadásul, -tudom én kértem Ferilka ideért a fogtündér-, két alsó fogacska is kibújt végre, így már nyolcfogú a kisember :)  Na most ezért vagy a nátha miatt de nem nagyon akar Marci enni, illetve nagyon visszaszokott a pépes dolgokra és a tápszerre. Zozinál is hasonlóan volt, így remélem Marcinál sem tart ez 1-2 hétnél tovább. Bár van tartalék rendesen, nem kell félteni, hogy elfújja a szél, csak nyugodtabb vagyok, ha jó az étvágya.
Kis Drágám így aludt el most :) biztosan nagyon kényelmes...
Meg még egy kép, -kb két hetes- amikor Zozi megirigyelte apa szakállát, ő is nagy akart lenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése