2011. szeptember 13., kedd

Kidőlt a banda...


...szinte távírati stílusban...
Megvagyunk. Most annak kellene következnie, hogy jól vagyunk, de sajnos ezt nem írhatom le... :( Ugyanis Zozikám hazahozott valószínűleg az oviból egy vírust... Szombat estére belázasodott, így a vasárnapot a gyermekügyeleten kezdtük... vasárnap még nagyon-nagyon szinte csillapíthatatlanul lázas volt, mindent kihányt, de talán már túl van a nehezén. (remélem nem kiabálom el...) Tegnap már evett, ma pedig egész nap kötekedik... (a vasárnap után még ennek is örülök)
...és mi a rosszabb egy beteg gyereknél? Kettő beteg gyerek... Marcit sem kímélte a dolog, Ő most van a legrosszabbul... csüng rajtam egész nap, le nem tehetem, az orra állandóan folyik, ha lefekszik akkor meg bedugul és nem kap levegőt.  Sem inni, sem enni nem akar... :( Totális ellenséggé váltam... porszívózom az orrát, orr-sprézek, törlöm, gyógyszert adok... Ő pedig csak sír és nem érti miért "bántom". Nem könnyű... Bár épp most alszanak mindketten.
...és hogy teljes legyen a kép, Apácskánk sincs jól. Így elmondhatom, hogy a pasik betegek... Zsuzsi még bírja ... kop-kop-kop... én pedig próbálok nem tudomást venni a harmadik napja nem múló fejfájásomról...  (és akkor még nem írtam, hogy mi a helyzet a családunk többi tagjával...) Help...
...ennél már csak jobb jöhet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése