2009. március 19., csütörtök

Jó napok... :)


Megígértem, itt vagyok... :) Írogattam kis papírfecnire, hogy miről is szeretnék beszámolni :)) Talán nem marad ki semmi...
Kezdem azzal, hogy kicsifiam máris sztár :) nekem biztosan az, de benne van a fényképe a Kismama újságban. A márciusi babafotó-pályázatára beküldtem egy képet és lám, nem csak én látom gyönyörűnek. Miért is csak én látnám amikor tényleg az. :D (Szóval, ha valaki kíváncsi 50. oldal jobb oldalon legfelül. ) Kis Drágám, megint egy csomó új dolgot csinál... Felállt a kiságyban :) aztán persze ordított, mert nem tudott mit kezdeni magával. Na ez a mai napig így van, leülni még nem tud... áll, visít és ezt nem örömében teszi :) én meg galád módon kinevetem. Na jó szorgalmasan gyakoroljuk a leülést. A kiságy felvőfelületét leengedtük, mert félő volt, hogy átbukfencezik. Mostanában egész jól eljátszik az ágyikóban. Rájött, hogy ha az egyik játékkal püföli a másikat az igen hangos. Neki nagyon tetszik... egy idő után nekem annyira nem... :) Továbbá, az utóbbi napokban egy igazi kishörcsög. Semmi nem jó, feküdni már nem szeret. Ha ülve játszik és véletlenül a hasán köt ki, nem sikerül mindig feltornásznia magát ülésbe, mert általában az összes játék a hasa alatt van és lássuk be így tényleg elég nehézkes. Persze egy idő után elfárad, és nyűgösködni kezd. Annyira látszik, hogy álmos, de ilyenkor szinte küzd az alvás ellen, mintha félne, hogy kimarad valamiből. Valószínű, hogy új fogakkal lesz gazdagabb, mert folyamatosan ömlik a nyála, a keze állandóan a szájában, és sokszor sírdogál/nyöszörög álmában. Az éjszakák elég változatosak, bár biztos pont az elalvás és az ébredés :) Mellettem a nagyágyban. :)  Olyan fincsi amikor ott szuszog a karjaimban. (de az is az igazsághoz tartozik, hogy egy idő után visítani tudnék úgy fáj a hátam ahogy összegömbölyödve fekszem) Az esti szopi közben mindig elalszik, így csak később kerül át a saját ágyába. Ott alvás, (...vagy nem), aztán a hajnali szopi után (...vagy ha nem alszik nyugodtan) vissza hozzánk. Ha jól visszagondolok, még a terhességem előtt aludtam át utoljára egy egész éjszakát... na jó ez nem is panasz, mert nem vagyok dögfáradt. (annyira... mindig...) :)
...és akkor az eltűnésem oka :) Szabadságon volt Apácskánk 3 egész napot, azt pedig szinte összeragadva töltöttük. Mindenhova együtt mentünk, ott lábatlankodtunk egymás mellett folyamatosan. ...és ez annyira, de annyira jó volt, hogy az ki nem mondható. Reggel együtt ébredezni, együtt főzőcskézni, este pedig nem csak a vacsorára maradt erő, hanem egy kis testi/lelki életet is élni  maga a menyország... :) Ilyenkor érezzük csak igazán mennyire hiányzik az egymással eltöltött idő. (sose fogom megszokni, hogy reggel fél 6-kor elmegy dolgozni és este fél 7-kor ér haza)
Hazajött pénteken Anyu is a kórházból. Lassan, de biztosan erősödik. (tuti segített a sok jókívánság is, amit most is nagyon köszönök) Egy kicsit ingajáratban vagyok a két lakás között. Itt laknak a szemben levő házban, és bár segítséget nem nagyon fogad el, de legalább szemmel tudom tartani...
Szombaton Pesten voltunk. Zsuzsi édesanyjával volt találkozónk. Bár nem titkoltam soha, de szerintem még konkrétan nem írtam le a helyzetet. Az előző házasságomból nem születtek gyerekek. Minden lehetséges módszerrel próbálkoztunk, de nem jött össze.  Akkor ezt nagyon nehezen tudtam elfogadni, de ma már tudom, hogy ennek így kellett lennie. Ezért lett először Betti 4 évesen. Ő egy éve nagykorú lett és elköltözött. (sokkal fájdalmasabb és hosszabb a történet, de erről még nem tudok írni) Zsuzsi 2 és fél évesen lett az enyém még majdnem baba volt. :) Tehát. Zsuzsi anyukájával tartjuk a kapcsolatot. Na nem azért mert szeretnénk, hanem mert ennek így kell lennie,  ...hivatalosan havonta egyszer. Ott voltunk szombaton. Ugyanúgy telt, mint szokott, jól elfáradtunk testileg, ...és pláne lelkileg mire hazaértünk.
Még egy hír, április végén kicsit elmegyünk pihenni. A munkahelyemnek nagyon sok üdülője van országszerte. Néha meghirdetnek akciós hosszú hétvégéket. Pályáztam, mert amíg gyeden vagyok a nyári üdüléseket nem vagyok jogosult igénybe venni (és ki tudja mi lesz nyáron, el tudunk-e menni valahova...) , de az ilyen akciósokat igen. ÉÉÉÉS mehetünk!!! Az egyik legtutibb üdülőbe, Balatonalmádiba. Voltunk ott egyszer és fantasztikusan jó volt, remélem most sem fog csalódást okozni. Szóval most úgy repkedni tudnék örömömben... együtt négyesben...
Ok befejeztem máár   :)   Majd jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése