2009. március 24., kedd

Ismét játék

Ezúttal is Timitől :)
  1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét? *Az ágyban szopi közben a Kisfiamét.
  2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd? * Nem hiszem...
  3. Bealszol a TV előtt? * Szinte mindig...
  4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból? * Volt már rá példa.
  5. Nyertél már valaha betűző versenyt? * Nem.
  6. Mi volt a legnagyobb vitád valamelyik baráttal?* Nem szoktam vitázni.
  7. Gyorsan gépelsz? * Nem igazán
  8. Félsz a sötétben? * Nem.
  9. Most van valaki, aki tetszik? * Hát persze... két pasi is: Zoli és Zolika...
  10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod? * Nem lehet röviden leírni.
  11. Szerencse számod? * Nincs
  12. Nyertél már lottón? * Csak kisnyereményeket.
  13. Most iszol valamit? * Épp túl vagyok a reggeli tejeskávén.
  14. Okosnak tartod magad? * Nem tudom. Van amikor igen de előfordult már, hogy szörnyen ostobának éreztem magam. 
  15. Ettél valaha bogarat? * NEM!! Undorodom a bogaraktól!!
  16. Most van valami/valaki, aki/ami hiányzik? * Sosem teljes az élet. Valami/valaki mindig hiányzik. 
  17. Mit kérsz karácsonyra? * Nagyon sokára lesz. De egy őszinte öleléssel is beérem.
  18. Ismered a muffin embert? * Nem.
  19. Beszélsz álmodban? * Nem hiszem.
  20. Emlékszel az első csókodra? * Igen.
  21. Reptettél valaha sárkányt? * Igen.
  22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova? * Nagyon régen úsztam. 2007 nyarán a Balatonban. :)
  23. Sikeresnek tartod magad? * Vannak területek ahol sikeres vagyok, máshol nem. De elégedett vagyok.
  24. Kb. hány ember száma van a mobilodban? * Kb.70-80
  25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat? * Nem.
  26. Mik a terveid holnapra? * Mosok, babázok, vacsit főzök.
  27. Mit csináltál múlt hétvégén? * Lásd az előző bejegyzést :)) 
  28. Most hiányzik a suli? * Jó lenne tanulni, de nem hiszem, hogy most lenne rá energiám.
  29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret? * Ma reggel amikor elköszöntem az én Drágámtól.
  30. Szeretsz szingli lenni? * Nem. Nem jó egyedül.
  31. Szereted a szobádat? * Igen. Nagyon.
  32. Ki a hősöd? * Manókám a legnagyobb hős, mert megszületett. :)
  33. Lógtál valaha a suliból? * :) Jóhogy... :)
  34. Most mit fogsz csinálni? * Felöltözöm, rendet rakok és ha nem esik az eső sétálni megyünk.
  35. Mi a kedvenc ételed? * Nincs kimondottan kedvencem, de vágyom már néhány olyan ételre amit a terhesség és a szoptatás miatt nem ehetek/ehettem.
  36. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál? * Apácska, Zolikám, és Zsuzsi.
  37. Ettél valaha kutyakaját? * Nem. Szerencsére.
  38. Őszinte ember vagy? * Igyekszem az lenni.
  39. Szereted a ham&eggs-et? * Szeretném, de nem szeretem megcsinálni. Nem tudom miért...
  40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van? * Zolika, telefon, túlélőfelszereléses táska.
  41. Van valamilyen sebhelyed? * Igen.
  42. Szereted az akciót, a pörgést? *Régebben a lételemem volt, most, hogy itthon vagyok lelassult minden körülöttem. 
  43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? * Hát most sem vagyok már kicsi...
  44. Mi a legnagyobb titkod? * Nem lenne titok többé, ha leírnám ;)
  45. Milyen gyakran telefonálsz? * Van, hogy naponta többször, aztán napokig meg sem csörren...
  46. Hiszel a szerelemben? * Igen.
  47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg? * Van.
  48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban? *Kisugárzás, szem, száj, kéz.
  49. Mikor sírtál utoljára? * Csütörtökön.
  50. Kit öleltél meg utoljára? * Zolit. Reggel amikor dolgozni indult.
  51. Jól kijössz a családoddal? * Szerintem igen.
  52. Hol van a mobilod? * Zsebemben.
  53. Mit ettél utoljára? * Tegnap este, sült pulykacombot, krumplipürével.
  54. Mi a kedvenc színed?A zöld és árnyalatai, illetve a napsárga.
  55. Milyen filmet láttál utoljára a moziban? * Mammamia... :) aznap amikorra Zolikámat vártuk De szerencsére nem sietett... :))))
  56. Most milyen dalt hallgatsz? * Csend van.  
  57. Most mire vágysz? * Tavaszi napsütésre. De nagyon...
  58. Melyik a kedvenc kocsid? * Minden álmom egy meggypiros Peugeot...
  59. Most nézel valamit a TV-ben? * Nem.
  60. Kivel beszéltél utoljára mobilon? * Meg kellett nézni... Utolsó hívás: Szerelmem tegnap 16:36-kor.
Továbbpasszolnám Csillagbabának és PicurAnyunak, hogy jobban megismerhessem Őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése