2009. március 24., kedd

Hétvége


Nagyon-nagyon eseménydús hétvégén vagyunk túl.
Kezdem a péntekkel, mert már az is nagy meglepiket rejtett :) Úgy látszik Zolikámhoz a Fogtündér péntekenként jár, kibújt a harmadik foga. Ezt -a másik kettővel ellentétben-  három nap nyűglődés előzte meg. Semmi nem volt jó, sem ülve, sem állva, sem ha feküdt, sem hason, sem háton. Ha felvettem le akart menni, ha letettem nyújtotta a kis kezét, hogy vegyem fel. Egyik délután annyira sírt, hogy én is könnyeztem már a tehetetlenség miatt. Kentem én mindenféle csodaszerrel a kis ínyét, de csak addig használt amíg maszírozgattam neki. Aztán péntek reggelre végre kibújt a kis bűnös, egy csapásra visszakaptam az én csupamosoly kisfiamat. Szombat reggel ki is próbálta rögtön, hogy csikorgatni is lehet azt a három kis gyöngyszemet :) Apa meg majdnem világgászaladt. :)) Gyorsan el is menekült a garázsba kocsit takarítani :) Mi pedig főzőcskéztünk. Délután meglátogattak bennünket barátnőmék, Zsófijuk egy évvel idősebb Zolikánál. Volt nagy bírkózás meg egyebek. Zsófi nem nagyon értette, hogy Manókám miért nem megy vele játszani, próbálta neki dobálni a labdát, persze eredménytelenül. Pedig még a cumiját is felajánlotta neki :)
Vasárnap már korán elindultunk Apa családjához. Nagyon kellemes napot töltöttünk el. Zoli és a testvére Józsi bográcsban halászlét főztek. Mi sétáltunk Mamával a faluban, néhány ismerőse megcsodálta Zolikát. Illetve a lakásban voltunk, mert elég erősen fújt a szél. Babáztunk egész nap. Lilla, Józsiék kislánya két hónappal fiatalabb Zolikánál. Ment a barátkozás. Nagyon édesek együtt. Mostmár próbálják felfedezni egymást, símogatják egymás arcát, nézegetik a másik babát :) Azthiszem nemsokára  csak futkározhatunk a két pici után :)
...és akkor néhány kép...  (kattra megnőnek)

Itt az első felállás :) kicsit rémülten, hogy jaj most mi lesz velem .... de nagyon büszkén és diadalmasan :)


Íme a fogacskák. Nem felejtettem el, csak eddig nem sikerült használható képet készíteni...


 Lillával... :)

Zsófival és Anyujával:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése