2015. augusztus 23., vasárnap

Testvéri összetartás, -avagy- Véletlen volt...

Délutáni semmittevés közben (épp a szülinapi vendéglátás taktikai dolgait egyeztetjük Zolival) hallom, hogy Zozi és Marci verekednek. Mostanában nagyon jól eljátszanak együtt, de néha azért van némi csetepaté...

Odahívom a két kiskakast magamhoz... Általában nem szoktam közbeavatkozni csak ha már muszáj.

Bűnbánó arccal, lehajtott fejjel állnak meg a szobában. Kérdezem mi is volt a vita (verekedés) oka.
Zozi: -Hát játszottam a kamionnal és Marci is akart volna vele. 
Én: -És ezért kellett verekedni?
Zozi: -Nem verekezdtünk, csak Marci megütött... De csak véletlen volt.
Én: -Hmm???
Zozi: -De tényleg!! ttam a szemén!! ... 

(Apa kuncogni kezdett a hátam mögött,  így én sem bírtam ki...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése