2012. október 26., péntek

Na végre...

Végeztem :)

Mármint a régi blogok ideköltöztetésével... Pontosabban átmásolásával. Ugyanis szépen egyesével másolgattam át mind a 255 bejegyzést. (köszönet azoknak akik segíteni próbáltak ez ügyben, de sajnos nem boldogultam a programokkal...) sajnos így viszont a számomra igen értékes hozzászólások nincsenek meg, de azok a régi blogokon továbbra is olvashatók.

Nagy munka volt, de most jó így egyben látni azt a majdnem 5 évet amióta írom a kis családunk történeteit :)
Érdekes munka volt :) Szinte minden bejegyzést újraolvastam, újra átéltem :) Volt amikor mosolyogva, volt amikor könnyezve...
Hát tessék!! Itt van :)


4 megjegyzés:

  1. Én zártan mentem a régi dolgokat, még kínlódom vele...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig alvásidőben csináltam, így nekem is jól elhúzódott...
      Nem könnyű, de érdemes!!! hajráá :)

      Törlés
  2. Én is így másoltam át az enyémimet, alvásidőben meg éjszaka. Én is szinte mindet visszaolvastam, és utólag kijavítottam néhány helyesírási/elgépelési hibát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Bea Te sokkal többet írtál, mint én, így minden elismerésem!! Javítgattam sokat én is... :) Na meg címkéztem, dátumoztam...

      Törlés