2012. október 1., hétfő

10 napos fotós kihívás... 4 nap

Egy cseppet megakadtam a játékban, de most igyekszem bepótolni.

4. nap- Fotózd le a kedvenc színű tárgyadat a szobádban!

Gondoltam jóóól megviccelek mindenkit, mindenféle fényképet készítettem az új szőnyegről és a szintén friss beszerzésű egyforma kaspóimról kb 3 cm távolságból. Aztán feltettem volna a találós kérdést, hogy kitaláljátok-e, hogy mit ábrázol a kép :D 
De mégsem tettem, pedig már a képek is elkészültek. Miért? Mert ma pakolászás közben rábámultam arra a tárgyra, ami valóban kedvenc. Ez egy báb, vagy baba, vagy nevezzük bárminek. Apácskától kaptam, amikor Zozi még a pocakomban volt. Azóta azon a helyen van, egy virágcserépbe beleszúrva, ha ránézek akkor csak úgy tódulnak az emlékek :) Igen, azt gondolom tényleg ez az egyik legkedvesebb tárgyam: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése