2012. október 4., csütörtök

10 napos fotós kihívás... 7. nap

7. nap -Egy kép amin vicces fejet vágsz

Na hát ebből nincs hiány :) Szörnyen idétlennek látom magam szinte minden fényképen, mert vagy idétlenül vigyorgok, vagy csukva van a szemem, vagy olyan komoly vagyok, hogy az már ijesztő  :)

Nos... egy kép a múltból... ahogy a dátumát nézem 2003 nyarán készült, egy barátnőméknél. Itt éppen csukott szemmel.

Itt pedig Zozit vettem a nyakamba -7 hónapos volt ekkor- Szegénykém, azt hitte a hajam jó kapaszkodó lesz. ...én pedig nem túl őszintén mosolyogtam, miközben tépett :) 

2 megjegyzés:

  1. Nos, nekem azért ezeknél a képeknél jóval gázosabb az elképzelésem a vicces fejről:DDD Ezek vállalhatóak:))

    VálaszTörlés
  2. Hidd el vannak sokkal gázosabb képek is :D Csak azokat mégsem teszem már ide :)

    VálaszTörlés