2013. december 14., szombat

Újra...

...itt vagyok... 

Ha valaki netán azt hitte volna, hogy kész vége befejeztem... NEM!!!
-csak egyszerűen felőrölnek a hétköznapok...
-elromlott először az én "kisgépem"...
-... aztán a nagy is...
-aztán mire mindkét számítógépet megjavították addigra a fényképezőgép kábele tűnt el... (nem tudtam leszedni róla a képeket...)
-kerestem a kábelt napokon keresztül, de nincs...
-de tudtam, hogy van valahol a fiók mélyén egy kártyaleolvasó, így nagy-nagy keresésbe kezdtem...
-igen, ma végre sikerült, vannak képek, van csepp idő, így belekezdek az elmúlt ...majd két hónap pótlásába...
(nem tudom lesz-e valaha olyan, hogy naprakész legyek és ne mindig csak pótoljak...)

Így most írok egy hosszú-hosszú bejegyzést... sok-sok képpel :-)

Ugye emlékeztek még rá, hogy valamikor réges-régen ígértem egy kirándulós képsorozatot... 
Még októberben voltunk Szolnokon a repülőmúzeumban. Csodaszép meleg (!!) vasárnap délelőtt volt, így útnak indultunk. Ez egy amolyan nem túl hosszú program (kb másfél óra alatt be lehet járni ha mindent végignézünk) de megéri beugrani ha valaki arra jár, mert tényleg szuper repcsiket, helikoptereket lehet látni. Ráadásul ingyenes. Általában ha az apuka némi műszaki beállítottságú (mint a mienk) akkor végig tudja magyarázni, hogy melyik alkatrész mire jó. Van ugyanis két nagy hangár az egyikben régi "repülőgép darabokat" is találunk. Még nekem is érdekes volt. Rögtön a bejárat mellett van egy ősöreg Malév gép amire fel is lehet menni és ki lehet próbálni az üléseket. (na jó ez számomra azért is volt újdonság, mert még soha nem repültem) De a fiúkat is alig lehetett lekönyörögni :-)
Aztán vannak csodaszépre festett helikopterek, meg minden szuper dolog. 


Október végén amikor mindenki tököt faragott, mi is kedvet kaptunk :-) Na nem egy bonyolult mintát faragtunk, de életem első Halloween-tökje volt. Marci szerint a mi tökünk boldog tök :-) Kár, hogy olyan kevés ideig bírta...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése