2013. december 14., szombat

Mééég... További gyöngyszemek a telefonról :-)

Őszi levéldobálás. 
Sikerült azt a pillanatot elkapni amikor a feje fölé dobta Zozi a faleveleket :-)

Marci uzsonnázik az első héten...
 (még nem vette észre hogy ott vagyok) 

Marcival az egyik parkban sétáltunk amíg Zozi suliváró foglalkozáson volt. 
Na ezt a szobrot vagy ötvenszer körbefutotta...

Apa és Zozi egy őrült hullámvasutas kukacon.
 Áldom az eszem, hogy nem ültem fel Marcival :-)
Ugyanott Zsuzsi


Amikor Marci körhintázni szeretne... 
De legalább Zsuzsi kísérhette (persze ő ennek nem örült igazán)

Zozi lánchintázik :-)

Ilyen matricákkal próbálják az Óvónénik Marcit lekenyerezni :-) 
Van amikor sikerül :-)

Marci és az olló...
 hát nem kicsit féltettem az ujjait... de mind megmaradt :-)

Rendőrló... :-D  
Kaptak egy-egy rendőrsisakot és ez a legjobb tárolóhelye :-) 
Nem tudom melyik fiú találta ki, de én percekig könnyezve röhögtem.

A te ágyadban alszom!!! Ez az új szlogen...

Na azért általában a saját ágyában szokott...

Összebújós alvós. Ez az egyik kedvencem...

Zozi alvós... hihetetlen hogy be tud ájulni.

Másik kedvenc. Általában ilyenek... -ha éppen nem püfölik egymást...

...és egy mikulásvárós.

6 megjegyzés:

  1. Tünemények :)

    Macsós cukiskodó videjó nincs esetleg? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) de van videó is... holnap délután annak is nekifutok.

      Törlés
  2. ha nem olvasnálak elég régen, azt hittem volna a fotók alapján, hogy a fiúk ikrek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hajni! Micsoda csodás meglepetés hogy vannak zugolvasóim is :-) Te is blogolsz esetleg? Szívesen bekukkantanék Hozzád.

      Sokan ikreknek nézik Őket, de már nem zavar... jókat mulatok magamban, sőt kicsit rá is játszom, mert elég hasonlóba öltöztetem a két fiút :-)

      Törlés