2013. február 19., kedd

Ha már így alakult...

...hogy a mai napon itthon vagyok :) blogra vetek néhány dolgot. 

Itt van például, február elején megnyitott a városunk galériájában Zozi óvodás társainak a rajzaiból "Kicsi kezek nagy alkotásai" címmel kiállítás. Múlt szombaton sikerült végre ellátogatni nekünk is. Örömmel fedeztük fel, hogy Zozinak több képe is szerepel a kiállított művek közt. Nagyon szeretem az ilyesmit, és számomra szinte hihetetlen, hogy ezek az apró "tökmagok" ilyen fantasztikus dolgokat tudnak alkotni. 


 Bár csak pénteken lesz a farsang az oviban, de vasárnap elkészült Zozi jelmeze. Idén rendőrbácsi akart lenni , így aránylag könnyű dolgom volt. Lakik a lépcsőházunkban egy rendőr "bácsi" és tőle kértem segítséget, hogy valamennyire élethűvé sikerüljön varázsolni a jelmezt. Hát szerintem fantasztikusan édes kis rendőrünk lett :) ...és milyen büszkén feszített az "egyenruhában"... A nagy nap persze még hátravan, de megelőlegezem:




...és hogy a legkisebb se maradjon ki... Hát az ő kedvenc elfoglaltsága újabban Apa telefonjának a gyötrése :) Ezen a képen épp zenét hallgat... :D de ez a jobbik eset, szokott sms-t és emailt is írni, illetve felhívni 1-2 munkatársat :) 



A vidám dolgok közt azért akad 1-2 borúsabb nap is... Marcival múlt héten már megint doki nénit látogattunk... Apácska sem volt valami jól... nagyon megfázott, én pedig beértem egy tüdőgyulladással... De már gyógyul a banda. :) 


5 megjegyzés:

  1. Na, most már aztán, betegségek, huss! :)
    Jobbulást nektek!
    Nálunk is hullám van, múlt héten Olivér, most Barni van itthon..

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz rendőrbácsitok van:)))
    Jobbulást Nektek! Mi is gyötrődünk. most mindenhol ez van :(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, már úgy tűnik megmaradunk :-)

    VálaszTörlés