2012. január 6., péntek

Az első önálló séta :)


Mármint Marcinak.

Két lábon nagyobb távolságot még nem tett meg eddig. Amióta viszont önjáró, azóta nagyon nehezen viseli el a babakocsit, pedig lényegesen gyorsabb, egyszerűbb ...nekem...  Így hát ma sétálva mentünk Zoziért az oviba, ami nem több, mint 300 m, oda-vissza az már 600. De amíg vártuk, hogy megebédeljenek az ovisok és kinyissák a kaput, hogy bemehessünk értük, még legalább ennyit sétálgattunk unaloműzőként... hát azoknak az apró lábaknak szerintem nem kevés. Ebben volt 2 hasra esés, megszámlálhatatlan kavics-söröskupak-cigarettacsikk-csatornafedél megvizsgálása közelebbről, 2 kutya és egy cica megbámulása, sok-sok autó köztük 4-5 kamion megcsodálása :) Még jó, hogy jó melegnek találtam a kinti hőmérsékletet és csak egy vékonyabb szabadidő-felsőt kaptam magamra, mert még így is a hátamon csorgott a víz rendesen mire hazaértünk...

...és Marci még csak el sem fáradt... :D (én igen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése