2012. január 31., kedd

3 és fél


...öregszik... :D

Épp ma 3 és fél...

Imádni valóan ördögfióka. Olykor hisztizsák, olykor kenyérre kenhető, bármit megcsináló okos nagyfiú. Aki NEM ügyes. Mert hát Ő kikéri magának, ha valaki ezzel a jelzővel dicséri:  -Nem vagyok ügyes, okos vagyok :)

Nagyon szereti újabban a foglalkoztató füzeteket, de csak azokat, amibe matricákat lehet ragasztani. Színezni nem szeret ugyanis, de bármilyen más feladat van benne (összekötős, kisebb-nagyobb, különbséges, útkeresős) szívesen megcsinálja, csak színezni ne kelljen. Rajzolni szeret. illetve csak úgy firkálgatni bele a nagyvilágba olyanokat aminek se füle-se farka, ha kérdezem mit rajzoltál, a válasz, hogy irka-firkát :) Pont ezért egyik nap amikor Marci még aludt csak lapokat vettem elő, nem füzetet és rajzolni kezdtünk. A karikák, vonalak eddig is jól mentek, most megtanultunk néhány olyan egyszerűbb rajzot, amit ezek segítségével rajzolhat. Így készült csiga-biga, napocska, virág, sőt emberke is. Ez utóbbit meg is mutatom, mert szerintem ahhoz képest, hogy ez a legelső teljesen jó lett. Pláne, hogy ő mondta, mit kell rajzolni a fejre, hová rajzoljuk a kezeket lábakat.  Sőt a szemfülesek még azt is megfigyelhetik, hogy nénit rajzolt a drágám, mert még cicije is van :D (na ezen kb 10 percig fulladoztam a visszafojtott nevetéstől) Bár a jobb keze kicsit kuszára sikerült, és a füle is elég Shrek-es de ennyi még szerintem bőven elmegy. nem vagyok hozzáértő, de nekem tetszik :) meg vagyok vele elégedve :D

Tehát a mű:
Első emberke
Kicsi Kincsem! Sok-sok ilyen boldog 3 és felet kívánok még!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése