2018. január 7., vasárnap

Mert olvasni jó 😊

Nagy büszkeséggel tölt el, hogy imádnak olvasni a gyermekeim.
Jelenleg Ropi a legjobb,  Zozi már kivűlről fújja szerintem 80%-át. Azért csak annyit, mert a maradék hiányzó 4 kötetet most rendeltük meg karácsony után, ugyanis év végén lejárt a könyvmolyos kuponunk.
Marci is teljesen a hatása alatt van. Minden szabad pillanatában bújja. Még a reggeli öltözködés helyett is... 😊
Onnan gondolom, hogy nem csak nézegeti, hogy jókat kuncog időnként... tehát érti is.

Szombaton Kecskeméten volt dolgunk. Ilyenkor ritkán hagyjuk ki a Frei café-t. Szerencsére a fiúk már vannak annyira okosak és megbízhatóak, hogy el merjem engedni őket addig könyveket nézegetni. Most is így volt, mi nyugodtan kávéztunk kettesben és a fiúk sem unták halálra magukat.
Jó negyed óra után kezdtük el keresni őket a kicsinek nem mondható könyvesboltban. Illetve célirányosan mentem ahol sejtettem, hogy lesznek. 
Nem csalódtam 😊
Így találtam rájuk 😊

6 megjegyzés: