2018. január 24., szerda

Continue...

Éjjelre Zozi jól belázasodott, így álmatlan perceimben kész forgatókönyvet írtam a mai napról.
Reggel doktor néni.
...és milyen meglepő...
Marcinak bakteriális a torokgyulladása és bizony-bizony kell rá antibiotikum. Nem véletlenül fáj neki annyira...
Zozié viszont vírusos így csak a fájdalmat és a lázát kell csillapítani. Köhögni is fog... arra is kaptunk gyógyszert.
Pár nap és jobban lesz a banda.
Úgy zárójelben megjegyezte, hogy ahogy hallja anyukának sem ártana némi gyógyszeres támogatás... Hm...hát igen, jó krákogó az én hangom is. Apukájuké se sokkal különb...  (külömb??)
Szóval kb egy vagyont hagytam a patikában... ha már arra jártam vettem magunknak is csodaszereket. Remélem azok, mert az árukat aranyban mérik.

No és akkor... Ma szabadságon vagyok.  Holnaptól mamázni fognak a fiúk.
Hétfőn suli.

2 megjegyzés:

  1. Gyógyuljatok!
    Nálunk 2 hete ez volt az első nap, hogy minden gyerek a helyén volt. De erősen félek, hogy még nem pipálhatjuk ki a téli betegségeket.
    Még én sem vagyok jól, köhögök mint a kutya, szerintem tavaszig ez már így is marad.

    VálaszTörlés