2016. december 21., szerda

Zozi SuliKarácsony

Neeem,  ez nem maradt el.
De azért itt is volt némi bosszúság... Vagy lehet már én vagyok túl fáradt,  túl hisztis...  A konkrét problémám az, hogy én nagyon,  de nagyon szeretnék az összes ovis-sulis bemutatón, nyílt órán, előadáson részt venni.... De gyanítom az iskolába-óvodába az én gyerekeimen kívül egyik gyereknek sem dolgoznak a szülei... Vagy csak délig...  Mi a csudáért kell egy karácsonyi ünnepséget fél 3-ra hirdetni?!  Na mindegy,  eljöttem 2 órával hamarabb (amit később persze le kell dolgozni)... és itt a dühös rész: pontosan fél 3 előtt 5 perccel az iskolában voltam,  ahol nemes egyszerűséggel közölték,  hogy majd csak 3 után kezdünk,  mert nem tudunk hamarabb az ebédlőbe bemenni... Hát köszi...  Persze majdnem 4 volt,  mire átért az osztály. 

Na de félre harag, karácsony van vagy mi...

A gyerekek előadtak egy népi játékot, amivel az utolsó nap szerepelnek az iskolai nagy karácsonyi ünnepségen. Itt-ott kicsit hiányos volt a banda, mert néhány gyerek beteg volt.  Nem is voltak beöltözve, de ettől még jól átjött a Betlehemi hangulat.
Zozi szólót énekelt. Ezen jól meglepődtem,  mert előző nap még azt mondta, nem tanultak sem verset, sem éneket. Bár lehet meglepinek szánta. Sikerült :-)
Volt még kézműveskedés. Lehetett arany csillagot vágni, angyaldíszt készíteni,  üvegből mécsestartót díszíteni, mécseseket dekorálni, sütöttek mézeskalácsot (ezért volt az ebédlőben tartva)
A hangulat jó volt nagyon,  valamilyen szinten egy kötetlen buli volt az egész.  Szokatlan volt,  hogy nem műsort adtak a gyerekek,  így aztán nem volt könnyes meghatódás. De ha jól belegondolok, annyira nem is hiányzott. A gyerekek édesek voltak,  közvetlenek, nyíltak,  vihogó minikamaszok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése