2016. február 9., kedd

Farsangról

Már január elején kihirdették a farsangok időpontját.  Az ovis január utolsó péntek, iskolás február első péntek.  Ennek nagyon örültem. 
Ugyanis: A tavalyi farsangon Zozi nem tudott részt venni,  mert akkor volt beteg.  A jelmeze készen várta, hogy újra farsang legyen és elővegyük.  Dr Rédei Zoltán akart lenni. Amikor felpróbáltuk, hogy jó-e még,  Marci is lecsapott rá, hogy ő is doktorúr lesz.
Óóó ennek még jobban örültem, egy jelmez, két farsang,  tökéletes.  Most nem volt semmi ötletem úgy sem. 
Ahan...  miért is lenne ekkorra szerencsém...  Marci farsangját áttették ugyanarra a napra, mint Zozié. Így mégis alkottam még egy orvosi köpenyt, lett két orvosi táska,  fecskendő, névtábla. 
Lett két doktorbácsink. Sajnos közös kép nem készült, mert az utolsó este pakolás közben vettem észre,  hogy az egyik köpenyen van egy folt,  azt gyorsan kimostam még. Reggel pedig úgy húzták a fiúk az időt, hogy örültem annak hogy aránylag időben indultunk.
Marci úgy ment be a csoportba, hogy előre beöltözött.  Nekik egész nap buli volt.  Gyorsan lőttem róla a folyosón pár képet.  Nagyon lelkes volt.  Vitt sütit is -linzerkarikát-, bár nem saját gyártmány volt,  de nagyon jót készítenek az egyik pékségben. Nagyon jót bulizott. Mindig van valami program is ilyenkor.  Idén készítettek egy színes csákót, zene volt, táncolás,  süti,  szörp. Szóval bulizás :-) 
Zoziék bulija délután volt.  Ebéd után az egész osztály átsétált a nagy iskolába, ott az egyik teremben átöltöztek jelmezbe és a tornateremben már indult is a banzáj. Valaki tett fel képeket a fb csoportba, így láttam én is milyen volt.
Hááát látszik, hogy nem volt senki aki segítsen öltözni nekik...  Zozi csak felkapta a köpenyt, fogta a táskát ... és kész.  Bár nem hirdettek nyertest,  de így olyan semmi volt... 5 és 6 között lehetett menni értük.  Amikor odaértünk (Marcival) akkor kezdődött a tombola sorsolás.  Tartott kb 3/4 órát... Rengeteg apró tárgyat sorsoltak ki. Akkora már szinte minden gyerekért jött valaki... annyira zsúfolt volt a tornaterem, levegő sem volt. Próbáltunk úgy helyezkedni, hogy Zozi lássa hol vagyunk.  Ez jól is jött,  mert szegénykém nem nyert semmit,  ezért a fődíj sorsolása után eltört kicsit a mécses. 
Gyorsan megvígasztalódott,  és végül is nagyon jól érezte magát. A lényeg pedig pont ez. 
Dr Rédei Marcell
Sulis buli 
Reménykedve várják,hogy Zozi számait kisorsolják...
Ez a fb kép, nem vitte túlzásba a beöltözést... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése