2016. február 26., péntek

A harmadik nevelési tanácsadós találka

Most jutok ide, pedig már kereken egy hete történt a harmadik egyben (remélem) utolsó nevelési tanácsadós látogatásunk.

Nagy szervezkedés előzte meg az egészet.  Ugyanis fél 4-re volt időpontunk.  Az előző egy, másfél órás vizsgálatokból kiindulva esélytelen lett volna, hogy negyed 5 körül odaérjek Zoziért a suliba.
Így Apa korábban jött haza, ment Zoziért. Én pedig egy órával hamarabb leléptem,  vittem Marcit.

Kb.10 perccel értünk hamarabb a nev.tanba, már nyílt is az ajtó,  kiviharzott Emi néni és kezembe nyomott egy előre megírt papírt.  Majd a részletes vizsgálati eredményt küldik...
Épp csak nem mondta, hogy menjünk már... 
Nem mintha nem értenék egyet a döntésükkel, de jó lett volna néhány jó tanács,  vagy némi magyarázat. 

Sok mindent nem értettem én ezzel az egész hercehurcával kapcsolatban, de azt főleg nem, hogy miért kellett nekem az első két alkalommal ott lennem,  amikor hozzám sem szóltak,  és most mi a csudának kellett vinnem Marcit is, hiszen csak bementünk,  köszöntünk,  távoztunk.
A lényeg,  hogy az eredmény az, amit szerettünk volna: fent nevezett nem iskolaérett, további 1 év óvodai gondozás javasolt. 
Amen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése