2014. október 30., csütörtök

Viszlát október...!!!-Nem szerettelek...

Ami rossz jöhet, jött is...

-Marci beteg lett megint... egyik vasárnap ügyeletre vittem, mert annyira köhögött... gyógyszerre sem javult így két nap múlva megmutattam a doktornéninek...ismét asztmás-hörghurut... gyógyszer maszkon keresztül... még mindig nincs teljesen jól...

-Sok-sok munka... idegölő... kimerítő... Apácskánk is brutálfáradt...

-Elromlott autó... sokba került nagyon... nagyon-nagyon... napokon keresztül idegeskedés, hogy mi lesz... ráadásul nem is lett tökéletes... hát igen 13 éves... jó lenne lecserélni de ez a téma majd külön posztot érdemel...

-Zsuzsi kb kétnaponta "akasztott ki" időnként eléggé hisztis pics@ kategória. Tudom kamasz. Kapott egy szaktanári figyelmeztetést is... ezzel egy sikeresen elnyert pályázat ösztöndíja is valószínűleg elúszott... nem kicsit dühít a dolog...

-...és még a mosógép is sztrájkol... centrizésnél kopog... szárítani sem akar... a jól bevált szerelőnk telefonszáma megváltozott... nem érem el sehol... egy másik pedig csak holnap este tud jönni megnézni...

Ami viszont jó történt:

-A két gyerekszobában kicseréltettük az ablakokat.

-A héten itthon vagyok szabadságon :-) nem tudom az idejét sem mikor voltam itthon 3 gyerekkel... szokatlan, de jó.  Nagyon jóóó :-)

Hát jóval kevesebb a pozitív dolog, de ennyinek is tudunk  örülni.

1 megjegyzés:

  1. Ajjaj, hát ezek tényleg nem hangoznak túl jól, de biztos vagyok benne, hogy ezen a két dolgon kívül más jó is történt veled a hónapban. Csak észre kell venni őket :) Pl: milyen jó volt már, hogy a hónap közepéig szép, meleg időnk volt? :))

    VálaszTörlés