2014. október 13., hétfő

Marci őszi fája és sünije

Marci nem nagyon szereti/szerette az oviban a kézműves dolgokat. Nem lehetett rávenni pár hete, hogy elkészítse az esernyőt. Ragasztani kellett volna rá esőcseppeket. Ő nem... mereven elzárkózott... Bár az is az igazsághoz tartozik, hogy Marci undorodik a tubusos ragasztótól... nem tudja elviselni ahogy nyúlik. Megértem.

Épp ezért nagy áttörés volt amikor egy hete a faliújságon felfedeztem az őszi fát hulló levelekkel. Az is ragasztós feladat volt. Nem tudom hogy vette rá Mónika néni, de nagyon boldog voltam.

Most pedig egy sünit készítettek gyurmából. Édes volt ahogy büszkén mutatta :-) ...én pedig örülök nagyon, hogy végre végre azt látom, kezd óvodássá vállni az én csöpp fiam.

1 megjegyzés:

  1. És az ő jele is Süni? ;) Nálunk Ferikének az :) Milyen aranyosan mutatja ♥ Egyébként pont így vagyok én is Robika műveivel :)

    VálaszTörlés