2014. október 7., kedd

Az első Fogadó óra

Olyan jó, megint az "elsők" korák éljük :-D

Tegnap volt Zoziéknál az első fogadó óra.
Kíváncsi voltam, milyenek voltak tanítói oldalról az első hónap után a vélemények. Bár olyan gondolatokkal mentem oda, hogy atyaég másfél hete voltak a Tanító nénik családlátogatáson mit tudok én most kérdezni tőlük...
Pár szóban összefoglalták, hogy minden rendben van.
Megbeszéltük, hogy miután már csak hétfőnként viszem be Zozi cuccait másik napokon pedig önállóan megy be, ha van új üzenet a faliújságon akkor azt beírják az üzenőfüzetbe. Ez így szuper lesz :-)

Ráadásul azért sem mentem potyára, mert megérkeztek az első iskolás fényképek amit az első napokban készített egy fényképész néni. (na tessék mégegy első)
Háát... minden nagyképűség nélkül... szerintem ilyen minőséget nekem is sikerült volna összehoznom... Na de nézzük azt az oldalát, hogy azok a bizonyos első napok így is megörökítésre kerültek.

...és ráadásul Zozi olyan klassz kis büszke iskolás rajtuk :-)

1 megjegyzés: