2014. június 11., szerda

Hosszú hétvégés... beteges...

Alig vártam már... 
Zsuzsi közelgő ballagása és az azt követő forgatag miatt kb. egy hétnyi tennivalót terveztem be. Aztán persze másképp lett...
Péntek este Marci a szokásosnál is bújósabb volt... és szinte észrevétlen szökött fel a láza... keze lába jéghideg de a buksija tűzforró volt. Elővettem a szirupot de ahogy megitta ki is hányta... hűtőfürdő... máskor imádja vizibolha, most torkaszakadtából sírt, hogy nem jó vegyél ki... akkor nincs más... kúp. Mindig használ... most csak nagyon sokára és csak ideig óráig volt hatása... 
Valahogy eltelt az éjszaka... Marci hol a saját-hol a mi ágyunkban, hol kézben szundikált... Szombaton reggel ügyelet. Szerencsére már van gyermekorvosi ügyelet is... Doktornéni kedvesen alaposan megvizsgálta, de szerencsére semmit nem talált valami vírust kapott be szegénykém. Vettünk lázcsillapítót még a patikában. Jól tettük. 
Szombaton kora délután volt aktuális a következő lázkúp (nem mertem kísérletezni a sziruppal) de még olvadás előtt megszabadult Marci tőle. Viszont éhes volt nagyon, így a sebtiben összedobott húsleves levéből megevett két tányérral. Láza is lement, ó de jó, túl vagyunk rajta. 
Korai volt az öröm, mert bár vasárnap láztalanul,  jókedvűen ébredt, dél körül újra kezdtük a mókát... 
Hétfőn viszont minden rendben volt. Kicsit ugyan gyenge volt a drágám, de jó volt a hangulata is, étvágya is töretlen így hétfő estére gyógyulttá nyilvánítottuk.

2 megjegyzés:

  1. Hát, én nem tudom, mi ez sok vacak, ami mostanában kering :(
    Örülök, hogy ti már jól vagytok!
    Remélem Zsuzsi engedi, hogy kitegyél majd fényképeket :)
    És vele kapcsolatos a kincs!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem fogom megkérdezni hogy tehetek-e ki róla képet :-)

      Törlés