2012. május 25., péntek

Május végi összefoglaló


Telnek a napok, rengeteg minden történik velünk és még sincs időm kedvem jönni...

Volt egy felejthetetlen évzárós-anyák napi ünnepes ovis délután, ahol a picik aranyos kis műsort adtak :) csak kicsit pityeregtem, azt is láthatatlanul, hiszen megígértem Zozinak, hogy nem sírok :) Szépséges ajándékkal és egy szál virággal kedveskedtek a végén :)



Voltak persze szebbnél szebb percek, édes beszólások ebben a hónapban is, a fényképező viszont betegállományban tartózkodott... egy ostoba véletlen során kb másfél méteres magasból repült és betonon landolt. Szerencsére gyógyítható sérüléseket szerzett, de így a májusi képek igen gyérek. Van azért néhány kópé Marcis, tesós ölelgetős szép pillanat :)



Ma pedig az oviban volt gyermeknap, azt tudtam, hogy mindenféle jó dologban lesz részük a kicsiknek, de kissé meglepett amikor érte mentem és tényleg csak a ruhájáról ismertem meg a fiamat :D Gyorsan elő a telefont és katt-katt-katt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése