2012. május 16., szerda

Nevessünk is- Zoziszáj 11.


Valamiért csendre inteném Zozit... De mondja-mondja tovább...
-Zoziii!!! Cssssssss! (jó hosszan)
Erre Ő: -Mit sisegsz? Mi vagy te gáááz?


Pénteken tartják Zozi ovijában az évzárót. Mivel külön anyák napi ünnepséggel ők még nem készültek, lesz benne egy kis anyukák-nagymamák köszöntése rész is. Az óvónénik okosan (?) előre felkészítették a kicsiket, hogy bizony lesz majd anyuka aki elsírja magát. Zozi ezt így adta elő:
-Én majd nevetek az oviban, az anyukák meg sírni fognak. Nem igazán értettem első hallásra a dolgot, ezért szépen kifejtette, hogy az anyukák sírni szoktak anyák napján. 
-Kérdeztem tőle, hogy akkor én is sírhatok?
Ő: -Ne készüljél te erre, ne sírjál, én majd leszek a barátod.

Megnyugodtam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése