2011. augusztus 8., hétfő

Megszöktünk...

...az úúúgy volt, hogy szépen alakultak a dolgok:
-hála apácska dolgozójának, és a mi feledékenységünknek- maradt némi üdülési csekkünk.
- a nyaralás sem úgy sikeredett ahogy megálmodja az ember.
- Anyu egy ideje nagyon ajánlgatta, hogy szívesen unokázna, ha esetleg menni szeretnénk valahová.
-ez volt az egyetlen olyan hétvége amikor semmi sem történt volna, sem vendégek, sem vendégség...
Tehát gondoltunk egy merészet, kinéztük, lefoglaltuk, megszerveztük, véghezvittük. Na ebben az egészben csak akkor kezdtem hinni, amikor hazaértünk. Na azért az indulás és érkezés közt történtek dolgok :) úgy is írhatnám, csoda klassz dolgok, mert azt hiszem felejthetetlenre sikeredett ez a két nap.
A szállásunk ITT volt.  Na ide tényleg csak aludni jártunk. Korrekt, nyugis kis hely.
Nem írom le részletesen, mikor merre mentünk, csak címszavakban:
Első nap:
-érkezés, séta a Velencei-tó partján, ebéd (?), átöltözés, Balatonfüred, séta a Balaton partján, fagyizás, vacsora, séta a kikötőben és környékén, Agárd, koktélozás az egyik parti vendéglőben, közben meglestük a táncoló gyerekeket (az átlag korosztály 15 év), vissza a panzióba, ájulás reggelig.
Második nap:
-álmos kávézás, öltözés, strandolás EZEN a helyen , ott ebéd, panzió, Székesfehérvár mozi, az előadás kezdetéig séta, palacsintázás, utána vissza a panzióba, átöltözés, séta a partra, Szinetár-Bereczki-Demjén koncert, koktélozás a fentebb említett helyen, ahol köszönhető a koncertnek sokkal többen voltak és nem csak fiatalok, így még táncoltunk is :) séta vissza a panzióba, még nagyobb ájulás :)
Vasárnap reggel:
-még álmosabb kávézás, öltözés, indulás haza. Még volt egy kirándulás betervezve, Gorsiumba de már sokkal jobban húzott a szívünk haza.
Nagyon jó volt hazajönni. Finom ebéd várt, édesek voltak a gyerekek. Nagy-nagy szükségünk volt már erre a kettesben töltött időre, rengeteg olyan programot szerveztünk amit gyerekekkel nem tudtunk volna. Hazudnék, ha azt mondanám nem hiányoztak, mert nagyon-nagyon rossz volt nélkülük, de ez így volt jó. Együtt ketten, kéz a kézben.