2011. június 13., hétfő

Hetes játék


Beától érkezett a játék. Örömmel fogadtam, köszönöm Bea :) A játék lényege, hogy írjak magamról hét olyan jellemző dolgot, amit még nem tudhattok. Nos, megpróbálom... :)
1., Sorozatfüggő vagyok... (na nem ám olyan brazil, nyálas akármik) Első és mindenek fölött álló a Barátok közt. Ha ki kell hagynom valamiért -általában olyankor altatom Zozit- akkor megnézem az RTLmoston :) De nagy kedvencem a Hősök, a 24, mostanában a Katonafeleségek (na jó ez tényleg nyálas szappanopera) és hogy ki ne hagyjam a Szex és NewYork.
2., Imádom a virágokat. Mindegy, hogy szálas, vagy cserepes, mind elvarázsol. (bár a napraforgónál még nem találtam kedvesebbet)  Sajnos a mostani lakásunk nem olyan virágtengeres, mint az előző volt, mert árnyékol 4 nyárfa az erkély előtt, így sorra sárgulni kezdenek, de legalább jöhet bármikor az utánpótlás.
3., Időnként rám tör a lustaság... olyankor szinte erőszakosan kell magamat noszogatnom, hogy induljak máááár... (gondolom olyankor már a véső kimerültség stádiumában vagyok)
4., Pocsék a név- és arcmemóriám... illetve tudok neveket és tudok arcokat, de képtelen vagyok összepárosítani őket... Ha pedig valami nagyon ritka névvel találkozom... képtelen vagyok megjegyezni... reménytelen...
5., Viszont nagy barátságban vagyok a számokkal. Napokig képes vagyok milliós nagyságrendű számokat tárolni, ha fontos. Ha már nincs rá szükség akkor törlöm is :) Nagy előny volt, amikor még dolgoztam. Kíváncsi vagyok így lesz-e, ha újra munkába állok.
6., Az önbizalmam sokszor a béka s...ge alatt van... Máskor pedig szárnyalok... Háát igen nagyon jellemző ez a rákokra :)
7., Elég mimóza-lélek vagyok... Nem vagyok haragtartó, de vannak emberek akiknek képtelen vagyok megbocsátani... Nagyon meg tudok bántódni... de általában magamban keresem a hibát... Ha valaki olyan ember bánt meg aki közel áll hozzám, akkor addig-addig forgatom magamban a dolgot, amíg fel nem mentem valami olyan indokkal, hogy biztosan én voltam a baj kiváltója... ez sokszor napokig is eltart...
Passzolnám tovább a játékot a következő blogbarátoknak, mert szeretném jobban megismerni Őket.
Persze bárki kedvet kap viheti!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése