2011. június 22., szerda

Ez+az+amaz...


Úgy gondoltam blogra vetek néhány gondolatot még mielőtt feledésbe merülnek...

Már nem új a dolog (kb.1- 1,5 hónapos) , de meg kell említenem milyen ügyes a nagyobbik fiacskám. Eddig nem mertem biztosan kijelenteni, de most már ezer százalékosan szobatiszta lett Zozi napközben. A déli alvásnál is az :) bár ott még alatta van egy pelenkázó lapocska, ha véletlenül mégis baleset történne.  Mehetünk bárhova, legyen az játszótér, séta, vásárlás, dokibácsi, hivatalos intézni való, szépen kibírja. Illetve ha mégis olyan hosszúra nyúlik a dolog, szépen szól és elsétálunk (!!) nem rohanunk a legközelebbi mosdóba, vagy útközben keresünk egy nagyon szomjas fát. Éjszaka még rajta van a pelus, de egyre gyakrabban veszem le reggel szárazan, még pár hetet várok aztán mehet ott is a főpróba.

Ma egy hete, hogy vége a sulinak, Zsuzsinál is kitört a vakáció. Az elmúlt egy hetet rohangálósra vettük, mert volt bőven intézkedni való. Tulajdonképpen ma került pont a végére. Ugyanis úgy döntöttünk, hogy másik iskolában kezdi meg az új tanévet. (na nem kis-gimis lesz) Eddig sem voltam annyira oda az osztályukért, nagyon szedett-vedett volt az összetétel,  de most még jó néhányan buknak is hozzájuk, így tökéletesen lerontva az eddig is borzalmas színvonalat. Tulajdonképpen Zsuzsi kezdeményezte az egészet, összeült a kupaktanács, kikértem néhány -nálam sokkal jobban hozzáértő- ember véleményét és másnapra megvolt a döntés. Bementem az új suliba, megbeszéltem, Zsuzsi szintfelmérőt írt, így szeptembertől nyitva az út, várják szeretettel. Sokkal erősebb iskola, várható, hogy kicsit rontani fog, de személy szerint bízom benne, hogy húzzák magukkal a nála jobbak. Megbeszéltük százszor ezerszer, hogy itt komolyan kell venni a tanulást, nem lehet lazáskodni. Egyenlőre megígérte, aztán majd gondoskodom róla, hogy be is tartsa...

Zozinak is megvolt az első szülői értekezlet az oviban. Vegyes érzelmekkel és könnyes szemekkel értem haza. Menthetetlenül nagyfiú már az én kisbabám ezt el kell fogadnom bármennyire is szeretném megállítani az idő kerekét. És... Piros autó lesz a jele. Sikerült bevonzani :)

Marciról most írtam, így semmi extra amit megoszthatnék.

Várjuk már a jövő hetet, hétfőn indulunk a Balatonhoz, aztán hétvégén már jövünk is haza. Egy rövidke nyaralás lesz, idén ennyi fér a keretbe, de legalább kimozdulunk, és együtt leszünk. Remélem az időjárás egy kicsit barátibb lesz, mint tavaly... Próbálom azt sugallni a nagy víznek, hogy fűtse magát nagyon-nagyon, mert már nagyon jó lenne megmártózni benne (ez ugye tavaly kimaradt) Nagyon kíváncsi vagyok a fiúk mit szólnak hozzá. Nézegettünk Zozival képeket, de nem nagyon emlékszik vissza rá. Most biztosan nagy élmény lesz neki. Marci pedig úgyis vízibolha, nem hiszem, hogy megijedne :)
Tehát, ha nem vagyok elérhető, nem vesztem el :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése