2017. február 24., péntek

Zozi farsang

B...., olyan fáradt vagyok, hogy azt sem tudom mit szeretnék írni...

Na tehát. Zozinak ma volt a farsang.
Ő már nagyon régen kitalálta,  hogy varázsló lesz.  Könnyű menetnek gondoltam.  Van is egy nagyon szép magában csillag mintás szatén ágyneműm amit sohasem használtunk még.  Ebből terveztem megvarrni a palástot. Aztán valamiért a vaterán keresgéltem teljesen mást, amikor felugrott ez a jelmez.  (szerintem belelátnak az agyamba)  Fillérekért kínálták. ... és valljuk be, bármennyire jól is sikerült volna,  ilyenre nem lettem volna képes.
Alá egy sötét póló fonákjára fordítva, így nem látszik a minta, meg farmer és kész. 
Tényleg könnyű menet volt :-)

A buli 3-6-ig volt hirdetve.  Utódunk kapott némi költeni valót, meg ígéretet,  miszerint valaki valamikor érte megy.  Így is volt. Zoli Marcit vitte haza Mamitól,  én pedig kicsit tovább dolgoztam. Fél 6 körül értem a suliba.  Ha nem tudom,  hogy a tornateremben tartják is odatalálok, mert már a kapuban lehetett hallani a zenét. Na ami meg bent volt...  Minden kölyök táncolt. Nem tudom mi a neve,  egy nagy kivetítőn mutatják a táncot és azt utánozzák.  Mindegy is,  tök jól csinálták. 
Még vagy 5-6 számon keresztül csodálhattam őket. Ezután volt csak a tombola sorsolás.  10 tombolát vett Zozi,  de sajnos egyik sem nyert.  Amikor már a fődíjat is kisorsolták persze eltörött a mécses... Oda lett az addigi jó hangulat.
Persze még jobban néki keseredett amikor kiderült,  hogy vége a bulinak,  így némileg duzzogva mentünk fel a terembe majd haza.
És máár azt tervezgeti, hogy jövőre minek öltözzön be. Azért úgy látom nem vette el a kedvét a nyeretlenség :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése