2016. szeptember 1., csütörtök

A harmadik osztályos első napja :-)

Aludtunk is éjszaka,  meg nem is.
Nekem brutálisan fájt a fejem...  Apa kb két óránként ébren volt. 
Zozi pedig az összes lepedőt,  plédet egy hurkába gyűrte... így joggal gondoltam,  hogy nem túl pihentető volt az Ő éjszakája sem.  Egyedül Marci aludt rendesen,  dehát Ő még szabadnapos :-)
Ennek ellenére,  Zozi szépen ébredt,  csak mi nagyok voltunk olyan gyűröttek, hogy speciel tőlem vagy öten kérdezték beteg vagyok-e... (pedig még sminkeltem is)

Gyorsan lepasszoltuk Marcit Anyunál. Ott Zozi kapott egy szerencse követ. Neki nagyon sokat jelentenek az ehhez hasonló apróságok.

Szóval kicsivel 7 után már leparkoltunk az iskola előtt.  Csak azért mentünk ennyire korán, mert Zozi ezt kérte.  Mégpedig azért,  hogy azt a helyet választhassa, amelyiket szeretné. Az első padot az ajtó mellett.  Ám legyen,  ezen ne múljon :-)
Az első sokk akkor ért amikor az udvaron őrködő tanító néni felvilágosított minket, hogy fél 8 előtt az iskola épületébe nem léphet be diák.  Hm bakker itt egy szülő sem dolgozik????
Szerintem látta, hogy Zozi kétségbe esik,  hogy lesz így meg a legjobb hely..
. Ezért megengedte, hogy bevigyük a táskát.  Nagy mosolyt kapott köszönetül.
Így meglett a szuper hely is.
Ezután már az sem érdekelte Zozit, hogy először Apa búcsúzott el,  majd kicsivel fél 8 előtt én is. Mert bár csak egy park választja el a munkahelyem az iskolától, de fél 8-kor nekem is formaruhába átöltözve kell az asztalomnál lenni.

Szépen eltelt a nap. 4-kor mentem érte. Már a park közepén jártam,  amikor kiszúrtam, hogy ott vár az udvaron.  Integettünk vigyorogva. 
Nagyon jó nap volt,  játszottak egész nap,  versenyek voltak,  meg vetélkedők. És csak ömlöttek a szavak,  a jobbnál jobb élmények.  Kati néni szigorú, de nagyon kedves,  nem kiabálós. Jó lesz.

Kicsit megnyugodtunk azt hiszem.

Nap közben kiderült a zeneiskolában tartott órák ideje is.
Szolfézs: hétfő, csütörtök 14-14:45
Hangszer: hétfő,  csütörtök 18-18:45

Az, hogy két órára ki varázsolja át a zeneiskolába őt és még jó pár gyereket az még kérdéses,  mert az iskola nem vállal ilyet. Talán szülői összefogással menni fog.  Legalábbis remélem... Ugyanaz a kérdésem:  Bakker, minden szülő ráér?  Na valami majd lesz...

Már csak reménykedem,  hogy Marci suliváró foglalkozásával ne ütközzön semmi. 

Na, de majd ezeken ráér akkor gondolkodni amikor aktuális lesz. 


2 megjegyzés:

  1. Mikor a kisebbik hugom elsős volt, én nyolcadikos. Szolfézsórára hetente kétszer én vittem őt, meg a többi osztálytársát.
    Csak egy ötlet: bébiszitter csak erre az időre? Vagy a többi gyerkőcnek esetleg nincs nagy tesója a hasonló akcióra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére megoldódott. Volt egy önként vállalkozó anyuka, aki ráér vinni-hozni/kísérni a 15 gyereket.
      Hatalmas segítség, hihetetlen emberség. Minden tiszteletem az övé.

      Törlés