2016. június 5., vasárnap

Azt még nem is írtam...

...hogy csütörtökön volt Zozinak a zeneiskolában a hangszeres vizsgája.
De nem is itt kezdem...

Szerdán amikor mentem érte az iskolába,  a legnagyobb meglepetésemre táskával a hátán a kapuban várt.  (általában vagy még nem jött le a teremből vagy úgy kell előkaparni az udvaron lévő játszótérről)
Elég volt egy kérdő tekintet a tanító néni felé,  szinte magától mondta,  hogy csak fáradt,  mert sokat tanultak.
Háát hittem is, meg nem is...  De inkább nem...
Az autóban aztán Zozi kibökte, hogy fáj a feje...  Na köszi,  tuti elkapta Marcitól a betegséget.  (doktor néni meg csak péntek reggel lesz...) 
Láza nem volt,  de csillogtak a szemei.
Kapott egy nurofent, ettől jobban is lett. Éjjel némi hőemelkedése volt csak.
Csütörtök reggel ment ő is Mamihoz.

Igen ám,  de csütörtökön 4-kor volt a hangszeres vizsga... 
Úgy terveztem,  hogy délben aludjon ő is,  kb fél 3-kor kap egy nurofent,  és úgy  pont jól fogja érezni magát, kibírja azt a fél órát. 
Majdnem így is volt.

Hívtam -volna - többször is G.bácsit a citera tanárt, hogy vegye Zozit előre,  de nem vette fel a telefont. Végül 4 előtt visszahívott.  Mindent megbeszéltünk.

Pár perccel később odaért Zozi és Apa, Ők is mondták neki,  hogy gyorsan le kellene zavarni ezt a vizsgát.
Így is volt,  Zozi remekelt,  nagyon megdicsérte mindenki. 
Bizonyítványért majd mehetünk amikor az évzáró lesz.

Hétfőn le kell adni a citerát...  Pedig már úgy megszoktam,  hogy minden nap hallom Zozit játszani.

Kevésbé izgalmas napokat szeretnék mostmááár.  De még jön az évzáró, zeneiskolás évzáró,  egy ballagás, Marci kirándulás,  Marci sportnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése