2016. június 30., csütörtök

Ajándékok

Születésnapom volt.  A két kicsi,  már napok óta titokban készült.  Kopogni kellett ha be akartam menni a szobájukba,  fiókba szigorúan tilos volt belenézni, stb... 

Hát bevallom,  élveztem :-) és igenis betartottam a szabályokat,  egyrészt mert szeretem a meglepetéseket,  másrészt nem akartam elrontani az örömüket.  

...ééés eljött a nagy nap :-) reggel,  mintha misem történt volna,  félkómásan reggeliztek. Aztán varázsütésre egyszerre jutott az eszükbe,  átöleltek és boldog szülinapot kívántak.  

Megbeszéltük,  hogy csak este lesz köszöntés, mert ez a reggel még a szokásosnál is rohanósabb volt.  (vittük az autót a szervízbe)
Majd mindenki ment a dolgára.
Délután Apa jött értem,  mentünk a gyerekekért, majd haza.  

Szóval az ajándékok:
Marci rajzolt nekem egy rendőrautót :-) fát, virágokat.  

Zozitól egy borítékot kaptam,  benne több apróság. Egy szív-lufis Anya felirat,  egy idézet: "A szeretet soha el nem fogy." (honnan szedte nem tudom, de nagyon meghatott), egy boldog szülinapot kártya, éééés egy 20 forintos. :-D (ez utóbbi azért,  mert ő is szokott a mamáktól pénzt kapni ajándékba) Azthiszem ezt így egy az egyben elteszem emlékbe. 

Imádom őket.  Nagyon boldog voltam.  Imádom,  hogy ennyit készültek.  És lehet, hogy nem művészeti alkotások, de Tőlük kaptam,  szívből adták,  saját maguk találták ki, és büszkén, boldogan adták. 

Persze kaptam ám virágot is,  meg más ajándékot,  minden telitalálat volt és nagyon örültem mindennek.  

Csak meg akartam örökíteni, bár az érzést nem tudom leírni.  Örültek,  hogy örülök. Szerintem -főleg Zozi - most érett meg arra, hogy ajándékot adni is jó. Persze eddig is adtak,  meg kicsi koruktól készítünk név-, szülinapra, de ezt az örömet részükről nem tapasztaltam még. ... És ez olyan jóóó.

5 megjegyzés: