2016. január 5., kedd

Szilveszteri-Újévi

Szilveszterkor itthon voltunk, illetve a parkolóban  tűzijátékoztunk és pezsgőztünk este 10-kor a munkatársammal és családjával. Nem mertük későbbre hagyni,  mert félő volt, hogy bealszik valamelyikünk. 
Szép volt.  Marci sem sírta végig, mint tavaly.  Sőt!!!  Tetszett neki. 
Éjfél előtt fél órával kidőlt a legkissebb.  Így Zozi koccintott velünk a kicsik közül csak. Még néztük egy darabig a tűzijátékokat,  és 1 óra körül aludni mentünk.
1-én Apuéknál ebédeltünk a jól megszokott lencselevest. Aztán itthon csak punnyadtunk.
Nem mostam,  nem varrtam,  nem öntöttem ki a felmosóvizet, sőt a szemetet sem vittem ki.  Gyakorlatilag semmi különöset nem csináltunk,  így remélem minden tiltott dolog kimaradt  :-)
A képek közé tettem egy olyan uncsitesós képet, ahol a fiúk bátyám kislányával Anitával vannak. Megdöbbentő a hasonlóság. 
Az utolsó képet csak Marci tincse kedvéért :-)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése