2015. július 15., szerda

Megvagyunk... még...

...csak kicsit bedaráltak a hétköznapok...

Ajjajjj olyan sok minden volt... olyan régen írtam... pedig vagyok...

Dolgozunk... brutál fáradtak vagyunk...de próbálunk nem elmerülni a hullámok alatt. Van amikor sikerül...

Tehát mi is volt...

Nyári szünet... kölykőcök élvezik. Naná... semmi kötelezettség.
Az úgy kezdődött, hogy Anyunál voltak egy hétig, aztán Apa itthon volt szabin.
Anyunak műtötték a szemét, így kicsit kímélni kellett. Aztán Mamáék voltak a következő héten a segítségeink, ott voltak napközben a fiúk. Na ott aztán volt minden... pancsolás, egész napos udvaron játszás, bicajozás, kutyázás... meg sorolhatnám. Az biztos, hogy esténként kb. nulla idő alatt aludtak el :-)
Közben Anyu gyógyulgatott. Most újra nála vannak a gyerekek. Mindhárman, mert Zsuzsi is túlesett a szakmai gyakorlaton. Kórházban voltak egy hétig, aztán pedig bölcsödében. A kórház jobban tetszett neki. Megkapta a bizonyítványát is, amit soha senkinek nem mutatok meg... jól össze is vesztünk rajta... nem is csupán a pocsék átlagon, hanem mert van egy rakás igazolatlan óra is... na mindegy. Mehet tizedikbe... és ha nem tér észhez a tizenegyedikre már nem lesz lehetősége, mert agyoncsapom :-) na ezen jót röhögött... pedig nem viccnek szántam.

Ezzel el is telt a június... illetve még az utolsó napokban elfújtam két 4-es gyertyát a tortámon. Bizonyám olyanom is volt :-) meglepi torta.  Meg kaptam szépséges virágot is :-) ez utóbbiról kaptok képet... rólam nem, mert bár a torta nagyon klassz volt, de mögötte én... háát... na jó hagyjuk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése