2015. július 17., péntek

Reggeli ölelés

Rituálék... minden reggel :-) kb 5 perc plusszban, de olyan jóóó...

Zozit ébresztem először. Ölembe ül, ölelgetem, ébredezik, majd pisilni megy és odabújik az ágyunkba.

Marci következik. Őt kiemelem az ágyból,  mert nagyon nehezen ébred, simogathatnám órákig :-) Ő is az ölemben. Még félig alszik amikor felnyalábolom és a konyhába indulunk. Közben Zozit is hívom. Gyorsan lekommunikáljuk ki mit eszik, mit iszik. Amíg elkészítem ébredeznek.

Külön melegítem a szokásos tejet, kakaót, macikávét, mert a leendő elfogyasztója addig rajtam csimpaszkodik. Ölelem és ringatom addig az egy-másfél percig. Aztán esznek... kezdődik a nap.

Személy szerint imádom ezeket a meghitt ölelgetős perceket. Vajon meddig hagyják magukat ennyire intenzíven szeretgetni? Valószínű pár hónap, pár év talán... addig ki kell használnom minden ilyen pillanatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése