2015. június 7., vasárnap

Amikor anya alakít :-)

Zozi osztályának a Fb csoport bejegyzését olvastam, amiben részletesen megüzente a tanító néni az utolsó két hét programjait, tennivalóit. Köztük azt is, hogy utolsó csütörtökön minden kisgyerek vigyen virágot a ballagóknak iskolát díszíteni.
Gyors szervezés. Munkahelyem szomszédságában egy néni árul szép kerti csokrokat. Megbeszéltem vele, hogy csütörtökön hoz egy nyaláb virágot.
Így is volt, jött a néni, fizettem, aztán kezemben a virágokkal vágódott az eszembe, hogy bakker a ballagásig még van egy hét... csak jövő csütörtökre kell a virág...
Még szerencse, hogy nem jelentünk meg másnap virágostól a suliban...

4 megjegyzés:

  1. Legalább lett otthonra egy szép csokor virágotok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bea, nem volt.... bármilyen nehéz elhinni, csütörtökön is és pénteken is bent felejtődött... :-) de legalább a munkahely szép vidám virágos.

      Törlés
  2. ismerős érzés, én az unokámért utaztam el, és reggel hatkor toppantam be, amire megjegyezték :"nem baj, de jövő hétre beszéltük meg" akkor beugrott, hogy tényleg:)))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is jó lehetett :-) hozzánk is jöhetsz bármelyik szombaton hasonló célból ;-)
      Üdv.nálunk Katalin, örülök hogy vannak még olvasóim :-)

      Törlés