2014. december 3., szerda

Levél a Jézuskának

Nálunk a Jézuska hozza az ajándékokat Karácsonykor. Eddig fel sem merült a kölyköcökben, hogy honnan tudja mit szeretnének, -mert hát tudja valahonnan az biztos :-) De hát okosodnak... kérdeznek... na :-) Így hát először a kis életükben levelet írtunk a Jézuskának.
Zoziék aránylag sok betűt tanultak már, -persze ő majdnem mindet le tudja írni. Leültünk hát és neki fogtunk. Meglepődtem, hogy szinte magától fogalmazott, nem diktáltam. Kérdezte folyamatosan, hogy kettő t? , hosszú ó? Egyszóval ügyes :-)
Marci is ceruzát fogott, rajzolt. Dicsőségére válljon, mert nem nagyon van jóban a ceruzákkal... most viszont aránylag felismerhető az alkotás :-) na jó cseppet segítettem a tűzoltó létrájánál. Na meg segítségül odaírtam mi micsoda.
Természetesen ma "elküldtem" a levelet. Biztosan meg fogja kapni a címzett :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése