2014. december 18., csütörtök

Karácsonyváró munkadélután az óvodában Marcival

Minden karácsonyt megelőz egy ünnepváró munkadélután az óvodában. Szeretem ezeket a napokat, mert ez a közösen töltött idő pótolhatatlan ha elszalasztjuk.
Szerda délutánra kaptuk a meghívót. Nagyon örültem, hogy nincs egyszerre Zoziéval. (elképzelésem sincs hogy osztottam volna magam...)
Tehát, miután szabin van/volt Apa is és én is, mindketten ott voltunk. Sőt Zozi is megnézte milyen műsort adnak Marciék.
Minden gyerek szerepelt. Kicsit/nagyon féltem, hogy Marci megmakacsolja magát és nem mond semmit. (Persze akkor sem dőlt volna össze a világ)
De kicsiManókám olyan szépen, olyan hangosan és érthetően(!) mondta a versét, hogy le a kalappal :-) sőt mindenki versét tudta, mondta magában :-) Nagyon megdícsértük.
A műsor után készítettünk egy díszt közösen. Majd megkaptuk az ajándékot.
Kivételes alkalom volt, mert most azért volt morcos Marci, mert haza kell jönni  :-) nem lenne itt semmi baj az ovival, ha ott lehetnénk mi is :-)
Szépséges Marcink :-)
...volt némi lazulós birkózás ünneplőben.  Szigorúan barátságos meccs volt.
Bevonulás a tánchoz. Ja tényleg táncoltak is...
Sorbarendezős
Nehéz volt megvárni hogy elkezdődjön...
A közösen gyártott dísz
Ajándék átadás
Közös ének a koszorú körül
Az ajándék: Szeretet befőtt... (a sütit is ők készítették)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése