2014. május 29., csütörtök

Ajándék a ballagásra...

Egy cseppet (na jó, nagyon) durcás lettem amikor az ovis ballagás előtt 3 héttel még fogalma sem volt senkinek, hogy mivel búcsúztatjuk az óvó nénit és a dajka néniket. Így aztán kénytelen voltam kicsit kézbe venni a dolgokat. Az egyik szm-anyuka nem tudta vállalni, hogy segít... a másik viszont igazi nagy segítség volt. Beszerezte az ajándékokat és a virágokat. Csatlakozott még a csapatunkhoz még egy szülő, aki vállalta, hogy a megtanított verseket gyakorolja a kicsikkel. Én pedig a zenét intéztem és olyan ajándékot készítettem ami kicsit személyre szóló, amiről tudnak a gyerekekre emlékezni.
Ezt sikerült összehozni: 

Egy könyvecske a gyerekek fényképével, nevével és egy mondat miért szeretik az óvó nénit. Így néz ki:

Az első lapja egy vers amit Zozi mond.
Minden gyereknek van egy-egy lapja.
A dajka nénik ilyet kapnak:
Ezzel a verssel. Ezt közösen mondják.

A nagy nap pedig holnap lesz... 

1 megjegyzés: