2014. május 4., vasárnap

Anyák napi köszöntés-Nálunk

Brutál éjszaka után (Marci sírt-nyöszörgött-hívott felváltva) érthető, hogy nem akartam nagyon felébredni. Így kb 6-kor Apácskával összebújva ájult-mély álomba zuhantam. 8-kor ébredtem ismét Marci hívására: -Anaaa deje máár!

Zozikám a konyhában alkotott valamit elmélyülten, felöltözve, ágya megigazítva... (hihetetlen ez a gyerek...)
Zsuzsit nem láttam sehol...
Apa kávét főzött :-D (aztán ő is eltűnt...)
Mire rendbeszedtem magam addigra varázsütésre mindenki előkerült. Mindenki kezében virág... :-) Mindenki boldog Anyáknapját kívánt. Na jó Marci megtoldotta: -Anya fogd  már meg a virágot, mert csupa vizes lett a kezem. :-) 

Mosoly, titokban elmorzsolt könnycsepp.
Indulhat a nap.

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a közös kép! Olyan igazi kinagyítanivaló! :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek vagytok!
    biztos a virágok jótékony hatása, hogy cseppet sem tűnsz fáradtnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Bea az a jó, hogy a virágok és a gyerekek elterelik a figyelmet a táskákról és a ráncokról

      Törlés
  3. De jó a közös képetek! Ölelés :)

    VálaszTörlés